سما موزیک

ساخت وبلاگ

تفاوت بین آرایشگاه و سالن زیبایی چیست؟

تمایل به زیبایی و نظافت ظاهری در هر زن مدرن ذاتی است. برای رسیدن به این هدف ، جنس منصفانه مجبور است به طور مرتب از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بازدید کند. علیرغم اینکه هر دو این موسسه در ارائه خدمات به مردم تخصص دارند ، کارکردهای آنها به سختی نمی تواند یکسان باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه یک آرایشگر با یک سالن زیبایی عروس و ... تفاوت دارد.

 

تعاریف

آرایشگاه   - یک شرکت ارائه دهنده خدمات مراقبت از مو در یک اتاق مجهز ویژه. طیف وسیعی از پیشنهادات این موسسه شامل آرایش مو ، رنگ آمیزی ، ایجاد مدل مو و یک ظاهر طراحی شده مو ، فرش ، اصلاح و غیره است. به طور مشخص هنوز شناخته نشده است که در چه قرن ها تاریخچه آرایشگری آغاز شده است. فقط مشخص است که با انسان شکل گرفته است. مردم باستان سعی داشتند با کمک مدلهای مو از جمع قبایل قبیله خود ایستادگی کنند. مردان موهای خود را با شعله های آتش می سوزاندند و یا با سنگ چخماق برش می دادند. زنان با استفاده از تسمه های چرمی ، نوارهای بافته ، موهای خود را در یک بسته نرم افزاری جمع می کردند. این دستکاری های ابتدایی پایه و اساس توسعه آرایشگری را فراهم کردند

 

سالن زیبایی   - یک شرکت متخصص در خدمات آرایشی برای جمعیت. معمولاً خدمات گسترده ای از خدمات مراقبت از مو ، صورت و بدن را ارائه می دهد. در دوره اتحاد جماهیر شوروی ، هموطنان ما به طور مرتب از آرایشگاه ها بازدید می کردند ، و این برای حفظ ظاهری مرتب کاملاً کافی بود. به همین دلیل است که اولین سالن های زیبایی در کشور ما که در اواخر قرن بیست و XXI ظاهر شد ، باعث تعجب در بین روس ها شد. مردم با آنها به عنوان تجملاتی غیرقابل قبول رفتار می کردند و نمی خواستند پول را دور بیندازند. با این حال ، با گذشت زمان ، زنان شروع به توسعه امکانات خدماتی جدید کردند و به تدریج به سلیقه تبدیل شدند. امروزه صنعت زیبایی در سراسر جهان گسترده است. تعداد شرکت ها هر ساله در حال رشد است ، و همچنین طیف وسیعی از مراحل.

تفاوت بین یک آرایشگاه و یک سالن زیبایی

 

اول از همه ، لازم به ذکر است طیف وسیعی از خدمات ارائه شده است. اگر یک آرایشگر به طور انحصاری در زمینه مو تخصص دارد ، پس یک سالن زیبایی یک موسسه چند رشته ای است. در اینجا نه تنها مدل موها و استایل ها انجام می شود بلکه انواع روش های مراقبت از صورت و بدن را نیز ارائه می دهد. این می تواند ماساژ ، بسته بندی بدن ، مانیکور ، پدیکور ، سوراخ کردن ، خال کوبی و غیره باشد. انتخاب خدمات واقعاً بسیار گسترده است. بر این اساس ، کارکنان متنوع هستند.

 

تفاوت دیگر بین آرایشگاه و سالن زیبایی ، حرفه ای بودن کارمندان است. برای ورود به موسسه اول ، کافی است که گواهی پایان دوره های مربوطه را ارائه دهید. در حالی که استادان سالن های زیبایی معمولاً در زمینه های خود متخصص هستند ، با تجربه ای غنی و جوایز مختلفی را کسب می کنند. به چنین کارمندان معمولاً سبک گفته می شود. آنها قادر هستند نه تنها براساس خواسته مشتری ، موها را مرتب کنند ، بلکه با در نظر گرفتن نوع صورت و ویژگی های بیرونی ، مدل موی مناسبی را نیز برای او انتخاب کنند.

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 115 تاريخ : 8 / 8 ساعت:

چگونه بدون جریمه کنسلی هتل رزرو کنیم؟

برای سفر در زمان شیوع کرونا بهترین انتخاب شما پیدا کردن اقامتگاهی بهداشتی و مناسب است. البته این کار چندان سخت نیست. سازمان بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا فهرستی از هتل های مورد تأیید و دارای مجوز خود را به مسافران ارائه کرده اند. شما می توانید با مراجعه به سامانه رسمی رزرواسیون هتل یار لیست کامل این هتل ها را مشاهده کنید. اما در شرایط پیش رو ممکن است ستاد ملی مبارزه با کرونا در هر لحظه محدودیت های جدید اعمال کند. به همین دلیل امکان دارد بسیاری از مسافران سفر خود را به هر دلیل کنسل نمایند یا تاریخ آن را تغییر دهند. اگر از سایت های متفرقه یا نامعتبر برای رزرو هتل خود اقدام کنید، ممکن است خسارت زیادی شامل حال شما شود و ناچار شوید هزینه های گزاف برای کنسل کردن رزرو خود بپردازید. اما اگر از هتل یار رزرو هتل خود را انجام می دهید، نگران این موضوع نباشید؛ چراکه این رزرواسیون در صورت کنسلی رزرو هتل از سوی مشتری هیچ گونه جریمه ای را به نفع خود کسر نمی کند. علاوه بر آن در هر زمان که بخواهید می توانید تاریخ رزرو خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهید. تنها با انتخاب رزرواسیونی معتبر در زمان شیوع ویروس کرونا می توانید بدون نگرانی برنامه سفر خود را بچینید. اگر علاقه مندید بیشتر درباره سفر رفتن و رزرو هتل در زمان کرونا اطلاعات کسب کنید، توصیه می کنیم مطلب پیشنهاد ویژه رزرو هتل در دوران کرونا را نیز مطالعه کنید.

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 154 تاريخ : 2 / 5 ساعت:

برترین تفریحات در استانبول ترکیه، تفریحات شبانه  داغ استانبول کدام اند؟ 

اگر کوله بار سفر به استانبول را بسته اید، باید بدانید که این شهر پر از راز ها و مکان های دیدنی ایست که تورستان زیادی را به خود جذب کرده است و اگر از جاذبه های گردشی استانبول بگذریم، این شهر پر از هیجانات و امکانات تفریحی مفرح است. در مقاله های گذشته به لذت خرید در مراکز خرید استانبول نظیر : استانبول مال، فرول استانبول،  استینیه پارک و...  و معرفی مفصل این مراکز پرداختیم. اما در این مقاله قصد داریم، برترین ها و پر طرفدار ترین اماکن تفریحی در استانبول را نیز به شما معرفی کنیم، در طول سفر خود به شهر استانبول ترکیه، حتما از داغ ترین تفریحات در استانبول لذت ببرید و اگر شما مجرد و یک نفره به استانبول سفر کردین حتما خرید آپارتمان یک خوابه در استانبول را اولویت خود قرار دهید.

 

 

تفریح شماره 1 در استانبول : خانه خون آشام استانبول | House of Vampire 

مهیج ترین تفریح و گردش را در استانبول تجربه خواهید کرد، خانه خون آشام استانبول یکی از تفریحات برتر استانبول است که در میان بازدید کنندگان از شهرت خوبی برخوردار است. اما اگر جرات کافی ندارید، به سمت این خاه هم حتی نیایید.  این بازی فرار از زمان واقعی به زمان خون آشام  هاست که در آن شما با ترس خانه های خون آشام روبه رو هستید و با موجودات تاریک زندگی می کنید. کل این مجموعه فضایی شگفت انگیز بوده و همه چیز با توجه به موضوع خون آشام طراحی شده است. درست از همان لحظه ای که به در ورودی می رسید بازی شما شروع شده، یک بازی بسیار هیجان انگیز که قلب شما را به تپش خواهد انداخت. نکته ای که باعث جالب شدن این بازی شده است فضای متفاوت و ترسناک این مجموعه است. بازدید کنندگان همگی بعد ازاتمام بازی، هیجان لحظات را به خوبی شبیه به یک داستان واقعی حس می کنند.

قوانین خانه خون اشام استانبول :

بازی در خانه خون آشام با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد. 

 گروه دسته جمعی برای بازی

دوستان خود را انتخاب کنید درست است، نمی توانید در وسط بازی از خانه خون اشام بیرون بیایید.

ورود افراد مبتلا به صرع، کلاوستروافوبیا و بیماری قلبی  ممنوع می باشد.

شما باید حداقل 16 سال داشته باشید.

چیزی در داخل خانه را نشکنید.

در همه جا دوربین کار شده، اگر نیاز به کمک داشتید کافیست که اعلام کنید.

تفریحات-استانبول-ترکیه-1

تفریح شماره 2 در استانبول : پارک وایلند استانبول |  vialand istanbul

یکی دیگر از تفریحات محبوب در استانبول، پارک سرگرمی vialand ، پارکی بی نظیر و نفس گیر برای تمام سنین بوده که وجود مرکز خرید و رستوران های متنوع جذابیت این پارک را دو چندان کرده است. این پارک برای افرادی که به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستند بسیار جالب و هیجان انگیز است و این تنها جذابیت این چارک نیست. می توانید هیجان، خرید از برند های مطرح دنیا و صرف غذا در رستوران های با کیفیت با طراحی مدرن را یک جا تجربه کنید. وسایل مهیج این پارک برای همه سنین مفرح و شادی آور بوده و با توجه به آخرین استاندارد ها طراحی شده اند وسایلی همچون : جت اسکی، ترن های هوایی اسرار آمیز، تونل سافاری، چرخه فلک های غول پیکر و صد ها وسیله نفس گیر و منحصر به فرد دیگر.

ساعات کاری پارک وایلند استانبول :

همه روزه از 11 صبح الی 7 صبح و در آخر هفته از 10.30 صبح الی 8 شب.

آدرس : yesilpinar mahallesi, gie caddesi, istanbul 34065, turkey

تلفن : 8563 210 850 90+

تفریحات-استانبول-ترکیه-2

تفریح شماره 3 در استانبول : توزک استانبول

تفریح پرطرفدار دیگر استانبول که نباید آن را از دست دهید توزک می باشد که یک تیم گروهی مهیج و بسیار هیجان انگیز است. شما چشم های خود را باز می کنید و خودتان را در یک اتاق نا آشنا با طراحی عجیب پیدا می کنید.

برای فرار از این مکان، شما نیاز به باز کردن درب های قفل شده با استفاده از نکات در اطراف خودتان دارید، تجربه ای باور نکردنی و هیجان انگیز در پشت درهای بسته اتاق و راهی برای فرار.  ماجراجویی واقعی را تنها در طول یک ساعت در توزک  تجربه کنید. 

آدرس : Osmanaga Mah. Kirtasiyeci Sok. Ankara Is Hani. No:25 Kat:1 | Kadikoy, Istanbul 34
تلفن : 00 11 336 216 90+

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 161 تاريخ : 22 / 11 ساعت:

بهترین جاروبرقی 2020 چیست؟

در اینجا بهترین جاروبرقی و بهترین مارک جاروبرقی را به شما معرفی خواهیم کرد که توانسته جایگاه اول بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد.

شرکت بوش امسال نیز توانست جایگاه اول را به عنوان بهترین جاروبرقی سال را از آن خود کند شرکت بوش که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود به عنوان بهترین مارک جاروبرقی نیز در دنیا شناخته می شود از همین رو هر ساله بسیاری از مدل های مختلف جاروبرقی بوش در صدر پرفروش ترین و بهترین مدل های سال قرار می گیرند. و به جرئت می توانیم بگوییم شرکت بوش قسمت بزرگی از این بازار را در سرار دنیا از آن خود کرده است در اینجا ما قصد داریم بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی شرکت بوش را به شما معرفی کنیم که در چند سال پیاپی توانسته جایگاه اول مربوط به بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد در سال 2020 نیز این مدل توانسته همچنان جایگاه خود را حفظ کند و احتمالا تا پایان سال نیز جایگاه خود را نگه خواهد داشت چراکه تا الان هیچ یک از برندهای مطرح دنیا نتوانسته اند مدلی را برای رقابت با این مدل به بازار ارائه کنند، در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل بپردازیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جایگاه اولین و بهترین جاروبرقی بوش متعلق به BGL8PRO5 می باشد که در بالاترین سری بوش یعنی Home Professional قرار گرفته این جاروبرقی بدون شک بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی در دنیا محسول می شود این مدل دارای بدنه ای با رنگ تیتانیوم ضد خش است که در کشور آلمان تولید می شود؛ شرکت بوش از یک موتور کمپرسور 1800 وات در این مدل استفاده کرده است که قدرت مکش آن معادل یک جاروبرقی 3000 وات می باشد توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی در مکش گرد و غبار داشته باشند و مصرف انرژی در موتورهای کمپرسور بسیار پایین تر از موتورهای معمولی می باشد به طوری که این جاروبرقی توانسته برچسب انرژی A را به خود اختصاص دهد، با توجه به قدرت مکش بسیار بالای آن و مقایسه آن حتی با بهترین برندهای موجود مصرف بسیار پایینی دارد، اما مزیت دیگر موتورهای Compressor این است که داغ نمی کند به همین دلیل در متراژهای بالا به موتور جاروبرقی فشار نخواهد آمد اما علاوه بر تمام این موارد موتورهای کمپرسور صدای بسیار پایینی دارند که استفاده از این موتور در بدنه سوپرسایلنت  جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5باعث شده حتی زمانی که قدرت مکش آن را در بالاترین سطح خود قرار می گیرد صدای آن تنها به 74 دسی بل می رسد، شما هیچ مدلی را در هیچ برندی با این قدرت مکش نمی توانید با این میزان صدا پیدا کنید و هر چه بیشتر به مشخصات این مدل دقت کنید بیشتر متوجه خواهید شد که چطور این مدل توانسته جایگاه اول را در لیست بهترین جاروبرقی از آن خود کند. در ادامه اگر تمایل داشته باشید می توانید قیمت و مشخصات فنی این محصول را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده کنید کافیست بر روی جاروبرقی بوش کلیک کنید.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای وزنی معادل 7.7 کیلوگرم می باشد که شاید از نظر بسیاری از خانم ها یک جاروبرقی سنگین محسوب شود اما توجه داشته باشید که بهترین جاروبرقی ها وزنی در همین حدود دارند، توجه داشته باشید که وزن جاروبرقی ملاک درستی برای انتخاب محسوب نمی شود آن چیزی که شما باید در زمان خرید جاروبرقی به آن دقت کنید وجود چرخ های می باشد که بتواند به راحتی بروی هر سطحی حرکت کند، به یاد داشته باشید که شما زمان نظافت هیچ گاه جاروبرقی را از روی زمین بلند نمی کنید چراکه معمولا آن را به دنبال خود می کشید، بهترین جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 نیز دارای 4 چرخ می باشد که جنس آن از فلز بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد به این معنی که در زمان جارو کردن جاروبرقی شما می تواند دور خود بچرخد و این موضوع می تواند قدرت مانور شما را بالا برده از طرف دیگر داشتن چرخ های فلزی  در ایم مدل این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و هیچ گاه نخواهد شکست چرخ های این جاروبرقی به قدری روان است که می تواند بر روی هر سطحی به راحتی حرکت می کند به همین دلیل شما هیچ گاه وزن جاروبرقی را متوجه نخواهید شد از طرف دیگر این جاروبرقی دارای یک خورطومی از جنس کنف دارد که هیچ گاه پاره نمی شود پس لازم نیست نگران پاره شدن آن باشید و حتی لازم نیست نگران برخورد آن با وسایل منزل خود باشید چراکه شرکت بوش از یک گارد محافظ دور بدنه این جاروبرقی استفاده کرده که جنس آن از پلاسیک فشرده اما نرم است که به این محافظ Air Bumper گفته می شود که باعث می شود زمان برخورد جاروبرقی با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را به خود جذب کرده و از آسیب رسیدن به جاروبرقی و وسایل منزل شما جلوگیری می کند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جاروبرقی برای منزل خود را دارید حتما راهنمای خرید جاروبرقی را مطالعه نمایید چراکه این مقاله می تواند کمک زیادی به شما برای انتخاب بهتر کند.

تکنولوژی های بکار رفته در بهترین جاروبرقی بوش

توجه داشته باشید که جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای فیلتر هپا HEPA می باشد این فیلتر که قابلیت شستشو نیز دارد در قسمت خروجی هوای جاروبرقی قرار می گیرد که می تواند هوای خروجی از جاروبرقی را تسویه کرده و گردوغبار موجود را تا 99.99 درصد فیلتر کند و و از انتشار غبار در هوا جلوگیری کند توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود فیلتر هپا گردوغبار بسیار ریز در هوا پخش می شود که شاید با چشم دیده نشود اما اگر نور خورشید در خانه افتاده باشد شما می توانید این غبار را در هوا ببینید که ایم کوضوع می تواند می تواند در بلند مدت باعث بروز آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد گردد پس دقت کنید اگر فردی در منزل شما است که از بیماری آسم و الرژی های تنفسی رنج می برد حتما مدلی را تهیه نمایید که دارای فیلتر هپا باشد. اما در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای سلامتی خود و محافظت از موتور جاروبرقی خود از کیسه های 5 لایه اصل استفاده کنید و بعد از تعویض 4 کیسه حتما فیلتر موتور را عوض کنید که در پشت پاکت قرار می گیرد و فیلتر هپا را که روی جاروبرقی قرار دارد را نیز در فضای باز خوب تکان دهید و گردو خاک آن را بگیرد و بهتر است تنها سالی یک بار فیلتر آن را بشورید و تا کاملا خشک نشده آن را سرجای خود قرار ندهید توجه به همین چند نکته علاوه بر اینکه می تواند به سلامتی شما کمک کند بلکه به بالا بردن عمر مفید جاروبرقی نیز می افزایید.

تکنولوژی Profi Accessories در بالاترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Profi Accessories در جاروبرقی بوش  مدل BGL8PRO5IR به لوازم جانبی همراه آن گفته می شود که به لطف سری های مختلف راحتی و کیفیت نظافت را چندین برابر می کند، سری های مختلف در این جاروبرقی بوش داخل یک کیف قرار داشته که شامل یک برس برای اثاثیه مبلمان، سری مخصوص پرده و  یک سری  باریک است که به شما امکان می دهد درزها و قسمت هایی که دسترسی برای شما وجود ندارد را به راحتی نظافت کنید، در کنار سری های مختلف 4 کیسه جاروبرقی نیز قرار دارد.

تکنولوژی Silent Clean Premium در بهترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Silent Clean Premium مربوط به قفل های موجود بر روی سری های جاروبرقی می باشد که به شما امکان می دهد سری های مختلف جاروبرقی را بتوانید به آسانی باز و بسته کنید به طوری که بسیار نرم و بی صدا قفل می شود  بطوری که بعد از تعویض سری  کامل جا افتاده و بدون جا به جا شدن شما بتوانید کار نظافت را به طور بهینه انجام دهید.

جمع بندی بهترین جاروبرقی بوش آلمان مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 ساخت کشور آلمان با رنگ تیتانیوم ضدخش دارای قدرتمندترین موتور کمپرسور با قدرت 1800 وات می باشد که معادل یک جاروبرقی 3000 وات است که در بالاترین سطح صدای آن به 74 دسی بل می رسد اما وزن این جاروبرقی بوش که 7.7 کیلوگرم می باشد دارای 4 چرخ فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که به راحتی می تواند بر روی هر سطحی حرکت کند و با داشتن لوله کنفی می تواند خیال شما آسوده باشد که با گشیدن جارو هیچ گاه پاره نمی شود از طرف دیگر وجود گارد  Air Bumperنیز می تواند زمان برخورد جارو با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را گرفته و از آسیب رسیدن به جارو و سایل شما جلوگیری می کند از دیگر ویژگی های بهترین جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می توانیم به فیلتر هپا، هشدار تعویض کیسه، سیستم Power Protect، لوله تلسکوپی، QuattroPower، SilentClean Premium اشاره کنیم که تمام این ها در کنار یکدیگر و قیمت بسیار مناسب توانسته آن را به یکی از بهترین مدل های جاروبرقی تبدیل کند و در صدر پرفروش ترین ها قرار گیرد اگر قصد خرید این جاروبرقی را برای منزل خود دارید می توانید آن را با بهترین قیمت به همراه گارانتی از فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: سیمرغ

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 135 تاريخ : 28 / 10 ساعت:

ترکیه بر اساس اصل رفتار برابر، این امکان را فراهم کرده تا سرمایه گذاران خارجی از شرایط و حقوق برابر با سرمایه گذاران داخلی برخوردار باشند. سرمایه گذاران خارجی می توانند هر نوع شرکتی که در ادامه به آن می پردازیم در کشور ترکیه ثبت کرده و به فعالیت مشغول شوند.

اقتصاد رو به رشد و تجارت آزاد در کشور ترکیه ، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران ایرانی، فراهم کرده است، تا با ثبت شرکت در ترکیه ، کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهند و به دور از تحریم ها به فعالیت بپردازند. دریافت اقامت کوتاه مدت ترکیه،  از دیگر مزایای این سرمایه گذاری است. چگونه می توان در ترکیه شرکت ثبت کرد ؟ چه مدارکی لازم است؟ هزینه های جاری شرکت چیست؟ سوالاتی است که در این مقاله به آنها می پردازیم.

در ابتدا لازم است بدانید برای ثبت شرکت در ترکیه به شماره مالیاتی نیاز دارید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ترکیه

اصل پاسپورت سهامداران

چهار قطعه عکس از هریک از  سهامداران

مطابق با قانون جدید حداقل سرمایه شرکت های با مسئولیت  محدود 10000 لیر و شرکت های سهامی خاص   50000 لیر است و اشخاص حقیقی یا حقوقی که بخواهند در ترکیه شرکت ثبت نمایند ، باید 4/1 ارزش سرمایه را قبل از ثبت شرکت در حساب بانکی دولت که به این منظور افتتاح می گردد ، واریز نمایند . مبلغ فوق بعد از اینکه شرکت به صورت رسمی ثبت شد و در روزنامه رسمی درج گردید؛ قابل برداشت می باشد. (اگر می خواهید اجازه کار بگیرید ، باید سرمایه اولیه ۱۰۰هزار لیر باشد.)

لازم به ذکر است که مطابق قانون تجارت جدید ترکیه ، ثبت شرکت مسئولیت محدود با یک سهامدار نیز امکان پذیر است.

اگر تمام سهامداران نتوانند جهت ثبت شرکت حضور داشته باشند ، حضور یکی از سهامداران (مدیر عامل) و یا صاحبین امضا نیز کافی است، در این صورت لازم است سهامدار حاضر در ترکیه وکالتنامه ثبت شرکت از دیگر سهامداران را داشته باشد.

شرکت شما باید در ترکیه فعال باشد و همچنین از سال دوم به بعد باید سود معقول داشته باشد تا بتوانید اقامت کاری خود را تمدید نمایید. بنابراین دانستن هزینه های جاری شرکت می توانند به مدیریت هزینه و برنامه ریزی شما کمک کند.

هزینه های جاری شرکت بعد از ثبت :

1- هزینه حسابدار ( هزینه حسابدار رسمی ماهانه 150 دلار به بالا )

2- هزینه کارمند ( اجباری نیست ولی بهتر است برای اعتبار شرکت در آینده پرداخت شود)

3- هزینه اجاره محل دفتر

4- هزینه حقوق و بیمه کارمند و بیمه اعضای شرکت

5- هزینه آب ، برق ، تلفن و اینترنت

6- در صورتی که محل کار اجاره باشد 23 درصد مالیات بر اجاره (استوپاژ)

7- هزینه های دفاتر رسمی و پلمپ آن دردارایی (سالانه حدودا 400 دلار)

8- مالیات بر درآمد (معادل 20 % سود خالص شرکت)

9- مالیات بر ارزش افزوده (KDV) 18%

 منبع

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 166 تاريخ : 1 / 11 ساعت:

 

راهنمای مسافرت در نوروز 99
گروه گردشگری: این روزها کم کم داریم به تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم و علیرغم اینکه در این ایام اکثر شهرهای کشورمان مملو از مسافر است، اما وسوسه تجربه آغاز بهار و زنده شدن طبیعت در سایر کشورهای آسیایی باعث می‌شود تا به فکر سفر در ایام نوروز بیفتیم و اگر شما عزیزان نیز علاقه مند به سفر در تعطیلات نوروز 99 امسال هستید، از هم اکنون باید به فکر برنامه ریزی سفر و رزرو تور مسافرتی مناسب خود باشید؛ پیشنهاد ما در تعطیلات نوروزی، سفر به استانبول، مالزی و دبی است که در سالهای اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است و اینکه از میان انواع تورهای ویژه نوروز می‌‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما این مقصد‌هایی که معرفی کردیم هم نزدیک به ایران هستند و هم ارزان ‌تر و می‌توانید به راحتی هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید؛ همچنین درست است که در زمان اوج سفرها، خدمات سفر با افزایش قیمت مواجه خواهند شد اما همچنان این امکان را دارید که مقاصدی را انتخاب کنید که نسبت به سایر مقصدها، هزینه کمتری برایتان داشته باشد و در کنار آن، سفری خاطره ‌انگیز و به ‌یاد‌ماندنی برای شما در کنار خانواده تان بسازد و وقتی صحبت از سفر به خارج می‌شود، اولین و اصلی ترین فاکتوری که تعیین ‌کننده مقصد سفر بیشتر ایرانی‌هاست، قیمت تور مسافرتی خارجی و هزینه‌های سفر بوده که براحتی در سایت سلام پرواز می‌توانید بهترین و مقرون به صرفه ترین تورهای نوروزی این مقاصد را خریداری نمایید؛ حالا قصد داریم در ادامه این مطلب 3 مقصدی که در بالا به شما معرفی کردیم را مورد بحث قرار دهیم، پس همراهمان باشید.
 
برترین تفریحات استانبول در نوروز امسال
همه ما می‌دانیم که یکی از راحت ترین و ارزان ترین مقاصد خارجی برای سفر ایرانی‌ها کشور شهر تاریخی و جذاب استانبول است که به دلیل نزدیکی به ایران، عدم نیاز به ویزا، یک مقصد ایده ال برای سفر نوروزی در کنار خانواده محسوب می‌شود؛ اما شاید برای شما مهم باشد که بدانید کدام شهر ترکیه برای سفر مناسب تر است؟ قطعا استانبول بهترین گزینه است؛ اگر تور استانبول نوروز را برگزیدید حتما بدتان نمی آید بدانید آب و هوای آن در نوروز چگونه است و در کدام از مراکز تفریحی استانبول در نوروز میتوان بیشترین لذت را برد اما بدک نیست قبل از هر چیزی در خصوص پارک آبی خیالتان را راحت کنم، شما در نوروز نمی توانید از پارک آبی استانبول استفاده کنید چون هوا هنوز کمی سرد است اما در کل نگران نباشید در این شهر کلی تفریح و سرگرمی زیاد است که وقت هم کم میاورید، ما لیستی از بهترین تفریحات در استانبول را برایتان جمع آوری کردیم که با توجه به سلیقه و سن و سالتان این امکان را داشته باشید که برای سفرتان برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.
 

 
این را بدانید که در استانبول جدا از جذابیت‌های تاریخی و سنتی که دارد کلی تفریحات مهیج و دوست داشتنی انتظار شما را می‌کشد مثلا یکی از مهیج ترین تفریحات در استانبول جیپ سافاری می‌باشد که وقتی در این تور شرکت می‌کنید تازه میفهمید که استانبول تنها در مراکز خرید متنوعش و مساجد تاریخی خلاصه نمیشه و طبیعت اطراف شهر واقعا شما را شیفته و مبهوت می‌کند و بعد از این را توجه داشته باشید که تور جیپ سافاری تقریبا 9 ساعت طول میکشد و شما میتوانید یک روز هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و یا دوستان تجربه کنید و اگر از خرید کردن در مراکز خرید این شهر کمی خسته شدید و دوست دارید یه روز کامل رو خوش بگذرونید بهتره تور 12 ساعته رافتینگ رو در برنامه خود قرار بدهید؛ ضمنا ترکیه طبیعت کوهستانی و مناطق عالی و منحصر به فردی برای رافتینگ داشته و اینکه تور رافتینگ استانبول هر روز از روستای " Dokuzdegirmen  دکوزدیگرمن " شروع میشود و به محض ورود به روستا ، تور شما با گشتن در روستا و صرف چای در نزدیکی رودخانه Melen تازه آغاز می‌شود که حیف است تجربه اش نکنید و بعد از آن تور جزایر پرنس استانبول  می‌تواند انتخاب بعدی شما باشد چرا که این تور قطعا در استانبول شما را شیفته خود می‌کند؛ آرامش جزایر پرنس حسابی حال شما را خوب می‌کند و در واقع مشهورترین جزیره از جزایر پرنس استانبول " جزیره بیوک آدا " می‌باشد و از ایستگاه کاپاتاش تا جزیره بیوک آدا که آخرین و چهارمین ایستگاه کشتی‌های مسافربری یا همان اتوبوس‌های دریایی بشمار می‌آید و این تور حدود 1 ساعت و 45 دقیقه به طول می‌انجامد و خاطراتی به یاد ماندنی به شما هدیه می‌دهد و همچنین تور دریاچه آبانت استانبول، شهربازی ویالند استانبول، توزک استانبول، گشت و گذار در تنگه بسفر در برنامه تفریحی خود بگنجانید که همگی جزو پرطرفدارترین تفریحات شهر هستند و در آخر با تور استانبول را بگردید جزو سفرهای به یادماندنی خواهد شد.

نوروزتان را در کشور مالزی متفاوت تجربه کنید
کشور مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور نام دارد و اینکه این شهر پایتخت رسمی کشور و بزرگ ‌ترین شهر آن هم بشمار می‌رود؛ این شهر یکی از سه قلمرو فدرال مالزی محسوب میشود، همچنین کوالالامپور پیشرفته‌ ترین و مدرن ‌ترین شهر مالزی بوده و در اصل با هتل‌‌های مدرن سر به فلک کشیده لوکس و مدرنش، مراکز خرید جذابش و غذاهای محلی و بین ‌المللی که بخشی از جاذبه‌های این شهر است شناخته میشود؛ مالزی با آب و هوای استوایی، جاذبه‌های متنوعش، تفریحات بی نظیرش و مراکز خرید لوکس از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا حرف‌های زیادی برای شما گردشگران دارد؛ در ضمن مالزی جزو مقاصد گردشگری لوکس و نسبتا گران هم به حساب می‌آید و هزینه سفر هم با توجه به نوع تور و خدمات انتخابی، هتل، مراکز خرید و غیره متغیر خواهد بود بنابراین شما جهت سفر به این کشور می‌بایستی بسته به تور مورد نظرتان هزینه ای را پرداخت نمایید که این هزینه شامل هتل، بلیط پرواز، بلیط بازدید از برخی جاذبه‌های دیدنی و تفریحات، رستوران و ... می‌باشد، اما گردشگرانی هم هستند که می‌خواهند خارج از برنامه تور، از مکان‌های مختلف شهر بازدید نمایند، به مراکز خریدش بروند و در رستوران‌های معروف شهر، انواع غذاهای سنتی شان را تجربه کنند و خوب است در ادامه با برخی از مراکز تفریحی و گردشگری در مالزی گردی بیشتر آشنا شوید.
 

 
اگر سال جدید مالزی را انتخاب کردید بدانید که در تعطیلات عید قیمت اقامت در هتل‌های مالزی همچون هتل پنج ستاره پولمن، هتل پسیفیک ریجنسی، هتل‌هالیدی ویلا و ... به نسبت درجه‌هایشان متغیر میباشد و البته باید باز هم یادآور بشویم زیبایی‌ها و دیدنی‌های مالزی در شهرهای توریستی آن پراکنده شده است و جدا از این‌ها مالزی طبیعت بکر و بسیار زیبایی دارد و جاذبه‌های این کشور آسیایی هم با طبیعت آن در ارتباط می‌باشند و هم با دنیای مدرنیته که شما را متحیر خواهد کرد، شما به هر کدام از شهرهای توریستی آن سفر کنید، باید ساعت‌ها برای بازدید از این مکان‌ها و لذت از اماکن تفریحی اش وقت بگذارید و لذت ببرید و اینکه در طول روز نمی توانید حتی به نیمی از جاذبه‌هایش هم برسید و اگر به کوالالامپور سفر کردید حتما از محله چینی‌ها ، روستای فرانسوی ، پارک دریاچه ، موزه ملی ، برج‌های دوقلوی پتروناس ، بلندی‌های گنتینگ ، باغ پرندگان ، پارک آبی سان وی دیدن نمایید.
در آخر در سفر با تور مالزی این غذاهای مالزیایی را حتما تست کنید: روتی کانای، آسام لاکسا، ناسی لماک، ساتای، روتی جالا، پلو مرغ‌هاینانی، می‌گورنگ.
 
سفر ویژه نوروزی به مقصد دبی
مقصد آخر دبی است شهری مدرن، پر از برج‌‌های سر به فلک‌ کشیده، مجلل و گران که آوازه اش در کل دنیا پیچیده است و کلی شگفتی‌های بی ‌نظیر و مبهوت کننده را در خود جای داده مثلا از پیست اسکی در دل بیابان گرفته تا بزرگ ‌ترین مراکز خرید و از شهر ونیزی و بلندترین برج دنیا تا جزایر مصنوعی ساخت بشر، همگی از عجایب این شهر مدرن بشمار می‌روند و اینکه برای سفر به دبی می‌‌توانید تور دبی سلام پرواز را خریداری نمایید و بهترین آفر تور را از میان این آژانس معتبر مسافرتی با پایین‌ ترین قیمت از همین الان برای نوروز رزرو نمایید و همچنین برای داشتن برنامه ‌ریزی دقیق ‌تر برای سفرتان لازم است فهرست کاملی از جاهای دیدنی دبی را داشته باشید که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌‌ها، سفر راحت‌ تر و بهتری به دبی را تجربه نمایید و خیالتان راحت باشد که هر آنچه که از یک مقصد گردشگری نوروزی انتظار دارید در این شهر میتوانید بدست بیاورید به همین دلایل ساده است که دبی جزو محبوب ‌ترین مقصدها برای تور نوروز 99 مسافران محسوب می‌شود.
 

 
خوب در اینجا می‌خواهمی راهنمای سفر دبی شما باشیم؛ از جاذبه‌ها و مکان‌های محبوبی که باید در نوروز از آنها دیدن کنید می‌توان به بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه از هر جای شهر که ایستاده باشید، قابل دیدن است، اشاره نمود و اینکه این برج میزبان بلندترین سکوی بازدید دنیا در ارتفاع 555 متری بوده و بعد از آن برج العرب، با ظاهر جذابی که دارد و شبیه به قایق بادبانی می‌ماند و با عنوان تنها هتل هفت ستاره دنیا زبانزد کل دنیاست و این برج در کنار مجموعه مدینه جمیرا قرار گرفته است و در اصل نمادی از شهرهای مدرن عربی با بهترین و لوکس ‌ترین هتل‌ها، رستوران‌‌ها و فروشگاه‌‌ها می‌باشد؛ پارک‌های آبی یاس، وایلد وادی و آتلانتیس و نیز پارک آبی لگولند، آکواونچر و انواع شهربازی‌های متنوع در دبی وجود دارد که تفریحات فراوانی برای همه شماست و کل سفرتان را به یاد ماندنی می‌سازد و همچنین می‌توانید در بازارهای سنتی و مدرن دبی انواع محصولات بومی و سنتی - دستی را با قیمت‌‌های عالی خریداری کنید و از آنجاییکه خرید کردن در دبی، یکی از مهمترین فاکتورهای گردشگران بوده شما هر آنچه که فکرش را کنید در این شهر پیدا میکنید راستی در سفرتان با تور مالزی بازدید از شهر کوالالامپور فراموش نشود؛ از برندهای لوکس گرفته تا برندهای باکیفیت و ارزان ‌تر ...؛ همچنین از طلا و ادویه تا بهترین پوشاک مدرن و سنتی موجود است و نیز موزه‌ دبی و موزه‌ اتحاد، دو نمونه دیگر از جاذبه‌‌های تاریخی دبی برای علاقه ‌مندان به موزه و جاذبه‌‌های فرهنگی و آشنایی با فرهنگ و سنت این کشور است و خالی از لطف نیست بدانید که دبی را به خاطر هتل‌‌های لوکس و مجلل پنج ‌ستاره اش می‌‌شناسند؛ ریزورت‌های تفریحی لوکس، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند، ولی هتل‌‌ها و سوییت‌‌های ارزان و متناسب برای بودجه‌های گوناگون هم در این مقصد وجود دارد و در ادامه شما علاقه مندان به همه‌ جای آن می‌‌توانید به ‌راحتی دسترسی داشته باشید؛ بنابراین فرقی نمی‌ کند که کجا اقامت دارید، اگر از مرکز شهر دور بشوید هم جای نگرانی نیست چرا که با ماشین، کمتر از یک ساعت تا جاذبه‌های شهر فاصله دارید و اینکه در مرکز شهر دبی، هتل‌های فوق‌العاده‌ای چون آرمانی، و Palace Downtown قرار دارند و در آخر توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا مارس می‌باشد در این زمان، دمای هوا حدودا 30 درجه است؛ در آخر سفری پر از آرامش و هیجان برای شما عزیزان آرزومندیم.
 
 
 
 
سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 178 تاريخ : 25 / 10 ساعت:

در این مطلب به معرفی برترین هتل‌های شهر تهران، همراه با عکس‌ها و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل اسپیناس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس به عنوان اولین هتل پنج ستاره شهر تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود که در تور تهرانگردی هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل با موقعیت مکانی مناسب و نیز تجهیزات مدرن از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل اسپیناس دارای ۲۲۴ اتاق است که این اتاق‌ها با تجهیزات بسیار مدرن و با امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تلویزیون LCD و نیز دسترسی به شبکه‌های خبری ماهواره‌ای اقامتی دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز خرید، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سالن همایش اشاره کرد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران است که در شمال تهران و مشرف به کوه‌های البرز واقع شده است. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی بوده که در مجموع با ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با امکانات رفاهی کامل، از سایر مراکز اقامتی متمایز شده است. یکی از مزیت‌های این هتل، نزدیکی به مراکز تاریخی و تفریحی مانند تله کابین، پارک ملت و مجموعه فرهنگی سعدآباد است. هتل استقلال همچنین دارای فروشگاه‌های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه‌جات، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی و فرانسوی است.

هتل آزادی تهران

هتل پنج ستاره آزادی تهران یکی از مدرن‌ترین هتل‌های کشور است. این هتل در سال ۱۳۹۱ و با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان توسط متخصصانی از کشورهای سوئیس، ایتالیا و چین مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند به گونه‌ای که مسافران قادرند از بین شش نوع مختلف، اتاق متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب کنند.

هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران بوده که از جمله آنها می‌توان به رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران فرنگی، رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف اشاره کرد. از امکانات دیگر هتل پارسیان آزادی می‌توان به مرکز تجاری با محصولات مختلف چرمی، فرش و تابلو فرش‌ها اشاره کرد.

هتل نووتل تهران

هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور بوده که در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم و در ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار یکدیگر است که یکی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. هتل نووتل، محلی بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد تعویض پرواز را دارند و بایستی برای مدت کوتاهی در نزدیکی فرودگاه اقامت کنند. این هتل دارای ۳۰۰ واحد اقامتی، رستوران و کافی‌شاپ‌های بین‌المللی، چندین سالن همایش و نیز پارکینگ رایگان است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس ، یکی از شیک‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است که با معماری خاص و فوق‌العاده خود در سال ۹۴ افتتاح شد. این هتل در بهترین منطقه تهران، و بر روی تپه‌های مرتفع سعادت آباد قرار گرفته و یکی از مجموعه هتل‌های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه و با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ اتاق و سوئیت با امکانات روز رفاهی و طراحی فوق‌العاده احداث شده است. از دیگر امکانات این هتل مجلل می‌توان به مجتمع ورزشی، چندین سالن همایش، رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و سنتی و سالن تنیس اشاره کرد.

منبع

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 144 تاريخ : 13 / 10 ساعت:

بورس کالا، بازار منسجمی است که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان، کالای خود را عرضه می‌کنند و کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان بورس کالا، به خریداران عرضه می‌شود.

در بورس کالا معمولاً کالاهای خام و فرآوری نشده مانند فلزات، پنبه، گندم، برنج و... دادوستد می‌شوند. یکی از مزایای بورس کالا، حضور نهادهای نظارتی و تنظیم‌کننده بازار است که تمامی تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و تجار کالا با حضور این نهادها، از مزایای قوانین و مقررات حاکم بر بورس برخوردار می‌شوند.

بررسی روند پیدایش و تکامل بورس‌ کالا در جهان حاکی از آن است که این‌گونه بازارها در عرصه اقتصاد کشورها از قرن ۱۹ به بعد در پی پاسخ‌گویی به برخی از نیازمندی‌های اقتصادی و در بسیاری موارد رفع برخی تنگناها و موانع در بازار کالاهای مختلف بوده است.

در واقع نارسایی‌های بازارهای سنتی در شکل‌ نوسانات کاذب و عدم شفافیت در کشف قیمت و فقدان تضمین‌های لازم برای معامله‌گران از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی بورس‌های کالایی در کشورهای جهان بوده است.

در بورس کالا معمولاً کالاهای خام و فرآوری نشده مانند فلزات، پنبه، گندم، برنج و... دادوستد می‌شوند

در چنین شرایطی وجود بورس‌های کالایی و استفاده از ابزارهای مشتقه به پدید آمدن یک نظام سازمان‌یافته دادوستد و توزیع کالاها در کشورهای مختلف منجر شده و راه ورود به بازارهای جهانی را برای کشورها تسهیل کرده است.

از این‌رو هم‌اکنون صدها بورس کالایی مدرن در سراسر جهان دایر است که از قدیمی‌ترین آن‌ها می‌توان به بورس معروف و تجاری شیکاگو(CME) با ۱۷۰ سال سابقه، بورس فلزات لندن(LME) با ۱۳۰ سال سابقه، بورس کالای نیویورک(NYMEX)، بورس کالای توکیو (TOCOM)، بورس کالای شانگهای(SHFE)، بورس کالای هند(MCX) اشاره کرد.

چه کسانی به بورس کالا مراجعه می‌کنند؟

۱- گروه اول كسانی هستند كه می‌خواهند از ريسک نوسان كاذب قيمت‌ها در امان باشند. در واقع بورس‌های كالا به عنوان عاملی موثر برای کاهش ریسک توليدكنندگان كالا و مصرف‌ كنندگان عمده در بازار شناخته می‌شود.

۲- گروه دوم بر خلاف گروه اول، از نوسانات قيمت استفاده كرده و سود خود را حداكثر می‌كنند. در بورس‌های كالا، اين گروه با نام سوداگران (Speculator) شناخته می‌شوند.

بورس کالا در ایران

در راستای تحقق اهداف برنامه سوم و چهارم توسعه که مطابق با آن‌ها شورای عالی بورس موظف به راه‌اندازی و گسترش بورس‌های کالایی در ایران شناخته شده بود، بورس فلزات در شهریور ۱۳۸۲ (نخستین بورس کالایی در ایران) و بورس کالای کشاورزی در شهریور ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت کردند. بر مبنای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و با تصویب شورای عالی بورس، شرکت بورس کالای ایران در آذر ۱۳۸۵ با درهم آمیختن بورس فلزات و بورس کالای کشاورزی تشکیل شد و پس از پذیره‌نویسی و برگزاری مجمع عمومی، از مهر ۱۳۸۶ کار خود را زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرد. گفتنی است ارکان شرکت بورس کالای ایران هم اکنون شامل «مجمع عمومی»، «هیئت مدیره»، «مدیرعامل»، «بازرس/حسابرس» می‌شود.

چه قراردادهایی در بورس کالا معامله می‌شوند؟

همه داد و ستدها در بورس کالا در قالب قراردادهای استاندارد انجام می‌گیرد. به طور کلی، قراردادهای «نقدی»، «سلف»، «نسیه»، «آتی» ،«اختیار معامله» ، «صلح» و «معاوضه» برای داد و ستد هر کالا وجود دارد.

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 158 تاريخ : 20 / 8 ساعت:

چطوری موهای بدن و از بین ببریم

 

اپیلاسیون تقریباً گران‌ترین و دردناک‌ترین گزینه حذف موهای زائد است که می‌توانید آن را انجام دهید، اما بسیاری از افراد می‌گویند که ارزش تحمل دردش را دارد!

موم موها را از ریشه می‌کشد و شمارا باپوستی صاف شگفت‌زده می‌کند. اگرچه در ابتدا این روش بسیار دردناک است اما استفاده مداوم از آن سبب کاهش رشد مو می‌گردد که درد را در طول زمان کاهش خواهد داد. اپیلاسیون ممکن است نتایج عالی داشته باشد اما یک فرایند پرهزینه و زمان‌بر است که برای بسیاری از مردم عملی نیست.

 

تفاوت اپیلاسیون با تیغ و کرم موبر

اپیلاسیون در مقایسه با تیغ و یا کرم موبر به کاهش موهای زائد کمک می‌کند ولی دردناک و پرهزینه‌تر است.

چند روش از بین بردن موهای بدن

دستگاهی مکانیکی و برقی است که گیره‌ی سر آن، موها را به داخل کشیده و از ریشه بیرون می‌آورد و نوعی از اپیلاسیون به شمار می‌رود که معروف ترین آنها را میتوان اپیلیدی فیلیپس ، اپیلیدی براون و اپیلیدی پاناسونیک . به طبع این روش دردناک بوده ولی استفاده‌ی همیشگی از آن به کاهش درد می‌انجامد.

 

استفاده از این دستگاه آسان است و موهای جدید نرم‌تر و نازک‌تر و رشدشان کندتر خواهد بود. درد آن‌هم نسبت به اپیلاسیون با وکس یا موم کمتر است. با یک‌بار خرید دستگاه اپیلیدی می‌توانید بارها موهای زائدتان را اصلاح کنید.

 

از معایب این روش می‌توان به درد، عدم دسترسی به برخی نواحی مانند پشت ران برای اصلاح، جوش و التهاب پوست اشاره کرد و همچنین موها باید به‌اندازه‌ای باشند که دستگاه بتواند آن‌ها را از ریشه بکشد.برای خرید اپیلیدی براون ،فیلیپس و پاناسونیک میتوانید به سایت شیک فام amazon shikfam.com مراجعه کنید.

شاید بخواهید بخوانید : چه نوع لوازم آرایشی بخرم؟ fanniherfeyi

فرق اپیلیدی با اپیلاسیون

همان‌طور که اشاره کردیم اپیلیدی نوعی از اپیلاسیون به شمار می‌رود؛ اما در مقایسه با اپیلاسیون، اپیلیدی روشی کم‌هزینه‌تر است (زیرا با یک‌بار خرید دستگاه آن می‌توانید سالها از آن استفاده کنید) و دردسرهای اپیلاسیون در آرایشگاه یا خانه را ندارد.

 

از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر موهای

ازجمله پرطرفدارترین روش‌های از بین بردن موهای زائد که امروزه بسیاری از خانم‌ها آن را انتخاب می‌کنند، لیزر هست که البته به گفته‌ی متخصصان پوست در بهترین و ایدئال‌ترین حالت نیز 20 تا 30 درصد از موهای لیزر شده دوباره رشد خواهند کرد.

تقریباًهمه‌ی موهای زائد بدن را می‌توان با این روش از بین برد و بسته به نوع و جنس مو، رشد موها کاهش‌یافته یا کاملاً از بین می‌روند. البته لیزر نسبت به دیگر روش‌ها هزینه‌بر هست اما بعد از 4 تا 6 جلسه لیزر درمانی موهای زائد 80 درصد کاهش می‌یابند.

 

فرق اپیلاسیون و اپیلیدی با لیزر

اپیلاسیون و اپیلیدی روش‌هایی دردناک برای حذف موهای زائد هستند و به‌طور دائم سبب از بین رفتن موهای زائد نمی‌شوند اما لیزر روشی دائمی است که سبب حذف 80 درصد از موهای زائد می‌گردد. البته اگر با هزینه‌های آن مشکلی نداشته باشید.

منبع : powerthesis

 

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 151 تاريخ : 5 / 7 ساعت:

ریمل های لوکس و حرفه ای

ریمل حجم دهنده ایمپکت کلینیک Impact Optimal

نمایش زیبایی چشمان شما درگرو سلامت پوست صورت شما هم هست. شاید بگویید خوب می‌خواهید چه چیزی بگویید؟ لطافت، طراوت و روشنی پوست صورتتان کمک می‌کند آرایش شما به‌خوبی جلوه کند شرکت کلینیک متخصص تولید محصولات محافظت و ترمیم‌کننده پوست هست که برای شما ریمل کلینیک Impact Optimal

 تولید کرده است که قطعاً نگرانی آسیب مصرف ریمل را دیگر نخواهید داشت. ریمل ایمپکت کلینیک حجم مناسبی را برای مژه‌های شما فراهم، همراه با تازگی و بدون مصنوعی دیده شدن فراهم خواهد کرد همان حس دخترانگی گذشته را دوباره خواهید داشت. ریمل کلینیک ایمپکت برای دل ربایی بیشتر حالت‌دهنده و بلند کننده مژه هم است. با ایمپکت کلینیک راحت‌تر ریمل بزنید و مژه‌هایی بلند داشته باشید خوب من مژه‌های کوتاهی دارم و همیشه به پوست و موی خودم رسیدگی لازم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم ریمل حجم دهنده ایمپکت کلینیک گزینه مناسبی برای من باشد. یک مقدار در مورد برند کلینیک برای شما بگویم. شرکت کلینیک در کشور آمریکا   در سال 1968 توسط ایوِلین لودر تأسیس شد. برتری محصولات کلینیک نسبت به سایر نمانام‌های آرایشی، این است که ازنظر آلرژی‌زایی تست‌شده‌اند. جالب است بدانید که محصولات کلینیک در کشورهای مختلف یکی نیست، چون با توجه به آب‌وهوا و پوست‌های متفاوت افراد در کشورهای مختلف محصولات با فرمول‌های خاص تولید می‌شود.

ریمل بلند کننده دیپ رومانس مدل اکسترا بلک اصل

نمی‌دانم چرا احساس مکنم که بعضی از خانم‌ها از ریمل‌های خاصی استفاده می‌کنند؟ جواب این موضوع رو این‌طور خواهم داد که چون آن‌ها هم انسان‌های خاصی هستند بله چون مشتریان که محصولات آرایشی رومنس مخصوصاً ریمل آن‌ها را تهیه می‌کردند از دید من افرادی باشخصیت، باپرستیژ خاص و با استایل متفاوتی بودن همان‌طور که ریمل حجم دهنده دیپ رومانس را متفاوت می‌بینم. حجم دهی فوق‌العاده ریمل دیپ رومانس محبوبت زیادی را برای خود ایجاد کرده است. قیمت ریمل دیپ رومنس اصل هم مناسب است .در نسل جدید محصولات آرایشی رومنس فرچه ریمل دیپ رومانس نیز تغییر و برای راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان به‌روزتر شده است. این ریمل مژه‌های شمارا با فرمولاسیون مایع مشکی‌رنگ آن دنیای تازه را به چشمان شما خواهد داد. بعد یک جشن یا مهمانی خیلی خسته خواهید شد شستشوی راحت و آسان این ریمل با صرف کمترین انرژی خواهد بود. ریمل حجم دهنده دیپ رومانس شخصیتی جدید را در آرایش چشمان شما به وجود خواهد آورد.

ریمل حجم دهنده دیور شو DIOR SHAOW

قیمت ریمل دیور  در شیک فام مناسب است

  • کشور سازنده :فرانسه
  • برند :دیور Dior
  • وزن :50 گرم
  • جنسیت :  زنانه
  • مقدار : 33 میلی لیتر          
  • طراحی خاص اپلیکاتور (برس) -بهره گیری از میکرو فیبرهای موجود در ترکیبات

ریمل بنفیت بدگال بنگ Badgal Bang

ریمل بنفیت

  • حجم دهنده
  • بلند کننده
  • جداکننده
  • بسیار با کیفیت و کاربردی

<>·برسی نرم

سما موزیک...
ما را در سایت سما موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا samamusicc بازدید : 179 تاريخ : 16 / 7 ساعت: